بیا پیش من خواهرررر😑 من ارواح سرگردان شدم انقد ک لاغر شدم
من میاد یغمو میگیره با پشت مبندازتم زمین😑 😂 شبا هگ همین بساط
وای بچه من شب تا صبح مک میزنه کلافع شدم منم
دختر منم همینطوره
منم دیگه دیروز از شیر گرفتمش تاالان راحت شدم ومشکلی نیس
عزیزم وضعیت منم ھمینہ دقیقا دیگ واقعا بریدم.. من تصمیم دارم ۱ سال شش ماہ از شیرش بگیرم..
زود هست اما جایگزین بذار شیر پاستوریزه یا گاو یا بز یا اگه میتونی شیر خشک بگیر
اره زیاد داره میخوره باید کنترلش کنی
دختر منم همینه
الان دارم تایپ میکنم سینم دهنشه
دائم داره میخوره
ب هیچی نمیرسم
زود ک هست ولی سعی کن ببین شیرخشک دوست داره شیشه شیر هی اورشی بگیر براش شبیه سازی سینه مادره انشالا ک جوابه
زوده عزیزم
منم همه این راهارو رفتم تو سن خیلی پایین
اما الان دیگه واقعا کم اوردم
پستونک جایگزین کن
ببین میتونی شیرخشک و جایگزین کنی واسش
زود که هست ولی یکم زمان بندی بزار مثلا روزی ۲بار یا ۳بار بده
بزار وابستگیش کم بشه
غذا بده یا ببر بیرون بیشتر بزار حواسش پرت بشه الان کوچیک زیاد پیگیر نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.