۳ پاسخ

دختر من 10/5، 11 صب پا میشه، ساعت 3 میخابه تا 4/5 یا 5, شبم ساعت 11 میخابه

زوری نخوابون چون هم خودت روانی میشی واسه خوابیدنش هم اون عاصی میشه ۹ که بیدار شد تا دو بیدارش نگه دار بعد بخوابونش تو یجای خلوت و ساکت که بیدار نشه زود واسه سر صدا بعد اونم قشنگ بیدارش نگه دار اصلااااا نخوابون انقده خسته بشه که خودش پیش قدم بشه واسه خوابیدن مطمئن باش قشنگ میخوایه بچه ها خسته نباشن گونت رو هم پاره کنی نمیخواین یا انقده نق میزنن جیغ داد میکنن روانی میشی بعد میخوابن خودم با پسرم این تجربه ناز رو داشتم و با جون و دل حسش کردم🚶🏻‍♀️

الان ۱۱ شب چرا این قدر دیر می‌خوابونیش عزیزم تو سن این بچه ‌ها یک ساعت و نیم نهایت در طول روز بخوابن صبم زود بیدارن دیگه اذیتش نکن

سوال های مرتبط