با چه روشی از شیر گرفتین
عزیزم کوچولوها تو این سن بهونه گیر میشن کلا ....
باید بیشتر بهشون توجه کنیم و بیشتر وقت بزاریم براشون
عزیزم چقدر ناراحت هر دوتون شدم ،اگه به دعا اعتقاد داری یه سر کتاب براش بردار انشاالله که شبا راحت بخوابه
یهو من درو میبندم گریه میکنه چرا درو بستی درو باز میکنم میگم مامان حواسم نبود که نباید میبستم اما یه ربعه داره گریه میکنه🤦♀️ یا لامپ رو روشن میکنم گریه میکنه چرا روشن کردی خب اخه چرا باید روشن نکنم برای چی این گریه میکنی بچه
یا پدرشوهرم چاقوی منو تیز میکرد سبزی خرد کنم گریهههه که چرا چاقوی منو برداشته
وای خیلی سخته اینا چند نمونه ش بود میتونم تا شب هزار تا دلیل بیارم واسه گریه های بیخود
موقتیه یکم باید صبر کرد
شایدم بخاطر دندونه چون پسر منم الکی و سر همه چی اینجوریه فقط گریه و جیغ چون همزمان داره چن تا دندون درمیاره
از دیشب بهونه کرده سرشو میذاره رو سینه م بعد من بغلش میکنم نازش میکنم میگردونمش اما دست میزنه و سرشو میذاره گریه میکنه ارومش میکنم میگم مامان دلت تنگ شده گریه میکنی میگه نهههه پس میزنه
نمیدونم از چی ناراحته میخواد با اون اروم بشه ولی گریه میکنه
من پسرمو از شیرم نگرفتم همینه،این دوره باید بگذره عزیرم چاره ای جز تحمل نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.