تا حالا بی محلی کردی به گریه هاش و به کارت ادامه بدی؟
دختر منم تقریبا همینه مثلا آب بخواد مامانم باید بده اگه خونه خودمون باشیم من باید بدم باباش بده گریه میکنه
وسایلاشو نباید کسی دست بزنه
مامانم بره دستشویی همش گریه میکنه
بی محلی کن بهش. بگو بروتوو اتاق گریه کن بعد بیا. یا اب شوهرت اورد گریه کرد بذار روو میز برید دنبال کار خودتون بی توجهی کن بهش درست میشه
عزيزم هيچ مشكلي نداره فقط چون لوسش كردي سعي كن از خونه شروع كني هموني ي ليوان ابي كه همسرت ميده رو گريه كرد نخود بي محلي كن بزار گريع كنه كم كم درست ميشه دختر منم اينجوريه وقتي لوس ميشه محل نميدم از اسمون كه نيوفتادن فردا بايد وارد جامعه بشن با اين رفتارا كه شخصيتشون ميشه ي كاري باب ميلشون نباشه اعتماد به نفسشونم پايين مياد
فک میکنی با گریه هاش ب همه خاسته هاش رسیده اینجور شده ی مدت امتحان کن گریه میکنه اصلا محل نده
اخخخخ دخترم اینجوری بود یعنی حرفاتو با پوست و گوشتم حس کردم بدنم مور مور شد یاد اون وقتا افتادم.
یکم سنش بالا تر بره بهتر میشه. فقط سرشو با یچی دیگ گرم کن ک اون چیز تو اون لحظه یادش بره.
راستش دخترم بعد دنیا اومدن پسرم دیگ خوب شد. سه سالو نیمش بود.
پیش روانشناس کودک برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.