مامانا خواهشا اگه میدونین کمک کنین
دخترم خیلیییی گریه میکنه
از اولش اینجوریه
کسی میاد خونمون گریه میکنه جایی میریم گریه میکنه بغل باباش نمیره همش بغل منه
چندبار دکتر هم بردیم گفتن مشکلی نداره
اصلا سرش عصبی بشم یا داد بزنم هم نداشتم
اصلا به زور جایی هم نبردمش
تا میام غذا بخورم یه چیزی بهونه میکنه گریه میکنه دیگه غذا هم نمیخورم
مثلا آب بخواد باباش بده گریه میکنه خودشو پرت میکنه زمین که چرا مامان نداد شدیداااا تا ۱۰ دقیقه اینا همش گریه میکنه و قهرم میکنه و نمیذاره بغلش کنم
یا داداشم اینا خونمون مهمون بودن دخترمم بغلم بود ظرف غذاشم دستم بود میخواستم بشینم سر سفره بشقاب دخترمو دادم زن داداشم بگیره من بشینم سر اینکه چرا بشقابشو دادم به زنداییش انقدر گریه کرد نذاشت بشینم زمین اصلا اون بیچاره ها هم مونده بودن تا رفتنشون گریه کرد با هیشکی هم اروم نمیشه
یا یکی به بالش و پتو و عروسکش دست بزنه کلی گریه میکنه
یا یکی بوسش کنه غیراز من باز همینطوره
من یه دسشویی میرم بیام این بچه هلاک میکنه خودشو
نمیدونم دیگه چیکار کنم از ریخت و قیافه و اخلاق افتادم از دستش
همه میگن درست میشه اما تا کی؟ چرا باید این همه حساس باشه و گریه کنه؟
شب تا صبح رو پامه دیگه کمرم و پاهام خشک میشن یه چند دقیقه به همسرم میگم بذاره رو پاش ببینه من نیستم باباشه انقدر گریه میکنه که حد نداره

۷ پاسخ

تا حالا بی محلی کردی به گریه هاش و به کارت ادامه بدی؟

دختر منم تقریبا همینه مثلا آب بخواد مامانم باید بده اگه خونه خودمون باشیم من باید بدم باباش بده گریه می‌کنه
وسایلاشو نباید کسی دست بزنه
مامانم بره دستشویی همش گریه می‌کنه

بی محلی کن بهش. بگو برو‌توو اتاق گریه کن بعد بیا. یا اب شوهرت اورد گریه کرد بذار روو میز برید دنبال کار خودتون بی توجهی کن بهش درست میشه

عزيزم هيچ مشكلي نداره فقط چون لوسش كردي سعي كن از خونه شروع كني هموني ي ليوان ابي كه همسرت ميده رو گريه كرد نخود بي محلي كن بزار گريع كنه كم كم درست ميشه دختر منم اينجوريه وقتي لوس ميشه محل نميدم از اسمون كه نيوفتادن فردا بايد وارد جامعه بشن با اين رفتارا كه شخصيتشون ميشه ي كاري باب ميلشون نباشه اعتماد به نفسشونم پايين مياد

فک میکنی با گریه هاش ب همه خاسته هاش رسیده اینجور شده ی مدت امتحان کن گریه میکنه اصلا محل نده

اخخخخ دخترم اینجوری بود یعنی حرفاتو با پوست و گوشتم حس کردم بدنم مور مور شد یاد اون وقتا افتادم.
یکم سنش بالا تر بره بهتر میشه. فقط سرشو با یچی دیگ گرم کن ک اون چیز تو اون لحظه یادش بره.

راستش دخترم بعد دنیا اومدن پسرم دیگ خوب شد. سه سالو نیمش بود.

پیش روانشناس کودک برو

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۲ سالگی
خانوما یه سوالی داشتم میشه لطفا کمک کنید پسر من خیلی گریه میکنه از صبح که از خواب بیدار میشه گریه میکنه تا شب که بخواد بخابه برا چیزای الکی میزنه زیر گریه خودشو پرت می‌کنه زمین جیغ میزنه خودشو گاز میگیره مبل رو گاز میگیره یا منو یا هم خواهرشو موهاشو میکنه سر من داد میزنه هر کاریم بکنم بدتر میشه بخدا از صبح هم که بیدار میشه همش دستم به دهنشه که گرسنه نباشه بهونه گیری کنه صبح برا صبحونه تخم مرغ میدم تا وقت نهار که بشه شیر موز میدم بهش ظهرا غذاهایی متنوعی درست میکنم میدم ساعت ۲ اینا میخوابن دیگه تا ساعت ۴ و نیم و ۵ بعدش که بیدار میشن بهونه بیرونو میگیرن باباشون میبره پارک تاب بازی یک ساعت دوساعتی میگردونه میاره اورد که خونه بازم گریه میکنه خودشو پرت میکنه اینور اونور میبرمش حیاط ماشین سواری میکنن باهاش بازی کنم باهاش اما بازم گریه میکنه همش دنبال پدرش گریه میکنه که منو ببره اونم کار داره نمیتونه که همش پیش این باشه منم هر کاری میکنم سرشو گرم کنم دنبال پدرش گریه نکنه نشدنیه که نشدنیه دیگه کم میارم از بس باهاش حرف میزنم نازشو میکشم که گریه نکنه هر کاری بگید کردم بخدا سر کتاب هم باز کرذم اما بازم اروم نمیشه اصلا دیگه موندم چیکار کنم از دست گریه هاش از صبح تا شب ۱ ساعت اروم نیس که بگم ارومه منم مغزم استراحت میکنه نه همش گریه همش بهونه خسته شدم دیگه دیگه بعضاً عصبی میشم داد میزنم سرش میزنمش بعدش خودم ناراحت میشم خودم خودمو میزنم که دستم بشکنه چرا زدم 😭😭😭😭😔😔