من پسرمو قبل عید گرفتم خیلی راحت بود البته فقطم وقت خواب میخورد ولی تا یه مدلت روکش بالشتو تشک و اینا رو بادندون میکشید یا میکرد دهنش که با بی توجهی از بین رفت
منم خدا رو شکر دو شبه از پستونک گرفتم کلا روزا اصلا بهش نمیدادم فقط موقه خواب فقط شب اول بهونه گرف
ولی دیشب راحت خوابید که تاازه از خواب بیدار شده ولی قبلا نصف شبا چن بار بیدار میشد
بچه من تا سه روز بهانه میگرفت
دختر منتا ۱هفته بهونه میگزفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.