۴ پاسخ

من پسرمو قبل عید گرفتم خیلی راحت بود البته فقطم وقت خواب میخورد ولی تا یه مدلت روکش بالشتو تشک و اینا رو بادندون میکشید یا میکرد دهنش که با بی توجهی از بین رفت

منم خدا رو شکر دو شبه از پستونک گرفتم کلا روزا اصلا بهش نمیدادم فقط موقه خواب فقط شب اول بهونه گرف
ولی دیشب راحت خوابید که تاازه از خواب بیدار شده ولی قبلا نصف شبا چن بار بیدار میشد

بچه من تا سه روز بهانه میگرفت

دختر من‌تا ۱هفته بهونه میگزفت

سوال های مرتبط

مامان mehrab مامان mehrab ۱ سالگی
پارت دوم
توی حمام و اینا هی سراغشون گرفت بچم شیر که میخواد میگه لالا ولی ندیدش فقط گفتم اوخ شده
ظهرش خوابش میومد اومدم ببرش تو تختش گریه کرد باباش بغلش کرد بخوابونتش دیگه خیلی خسته بود خوابش برد ولی تا اومد بزارتش رو تخت بیدار شد منم بغلش کردم دیگه نخوابید کلا دیگه شبش مهمون داشتیم سرش به مهمونا و بازی گرم بود کلا توی روز با اینکه خیلی وابسته بود خیلی بهتر از انتظارم بود تا اخر شب که دیگه خیلی خسته بود من بغلش کردم گریه میکرد دیگه بغل باباش دوباره خوابش برد و بالأخره خوابید
ولی دوباره توی شب بیدار شد من هرچی اومدم بهش آب بدم گریه کرد و کلا بیدار شد دیگه کلی بغلش کردیم یکم گریه میکرد دوباره آروم میشد دوباره گریه تا دیگه توی بغلم توی تختش خوابش برد و گذاشتمش روی تخت تا بخوابه دوباره دو ساعت بعد بیدار شد ۱ ساعتی بیدار بود تا بخوابه کلا اون شب خودم اصلا نخوابیدم توی طول روز هم مدام سراغ شیرو میگرفت که لالا ولی بهش یا نشون میدادم یا میگفتم اوخ شده میرفت اصلا حتی تو دهنش هم نکرد و دور میشد هر دفعه بهونه گرفت و گریه میکرد