۳ پاسخ

من از یک میلیون و نیم دادم تا ۴ تومن انومالی ۴ تومن دادم سونوگرافی اولم یک میلیون دادم

بستگی ب سونو دارع انومالی ۴ میلیون داذع بودم بقیه عم یکو خورده ایی

من همیشه میرقتم سونو گرافی نهایت گرون ترینش ۵۰۰میشد

سوال های مرتبط

مامان نازگل وکوروش مامان نازگل وکوروش ۱۴ ماهگی
مامان دوقلوها💏 مامان دوقلوها💏 هفته سیزدهم بارداری
مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها مامان 👸🏼🤴🏻جوجه ها ۱ سالگی