خانوما شما تو غذا بچتون قلم گاو چقدر میریزید؟؟

۵ پاسخ

دو قالب یخ

دوتاقالب یخ

از چند ماهگی مجازع؟؟
واسه بچه های رفلاکسی وحساسیت به پروتئین گاوی مجازع؟

من قالب یخ ریختم یدونه میندازم

من گرفتم درس کردم تو غذاش میریزم میفهمه نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان تاج سرم♥️💫 مامان تاج سرم♥️💫 ۱ سالگی
مامان کیان🥰 مامان کیان🥰 ۱ سالگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان پسملم مامان پسملم ۱۴ ماهگی
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱۸ ماهگی