رفتین یارانه کوچولوتون رو فعال کردین؟
چ جالب منم الان نگاه کردم دوتومن اضافه ریختن.فککنم کالابرگ بهمن و اسفند دخترمو هم ریختن چون دخترم متولد بهمنه
بچم فروردین دنیااومد کالابرگ این ماه یا ماه های قبل وبهش میدن؟
از کجا میدونین ریختن . چجوریه اصن از چند ماهگی میدن
چقد خوب
چه خوب برا ما که یک تومن بیشتر برا بچه ریختن
من فروردین یه تومن اضافه ریختن..الان پیام اومد که یه تومنم ریختن
از کجا چک میشه کرد ؟
برای ما فقط یه تومن برا پسرم کالا برگ زدن
هم ماه قبل هم این ماه
برا منی ک کالا برگم دسته مامانمه چی برا من ب مامانم نمیریزن؟؟
خب واس اسفند ماه هم ریختن برات سهمیه نینی
ازکجا نگاه میکنید
شما ۴۰۵ زایمان کردین
خب کالابرگ نینیه دیگع
واسه ماهم دو تومن بود شده سه تومن
چ خوب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.