۴ پاسخ

من دوفاستون میگیرم ولی کیست هم آب می‌کنه اگه داشته باشی و عصبانی هم نمیکنه ولی گرون من ده تاشو گرفتم ۲۵۰فکر کنم

سیبل خوبه

قرص دیگه می‌شناسین که مثل ال دی اثر کنه ،پریودیم را جابه جا کنه،و حالت تهوع نگیرم

طوری حالت تهوع میگیرم که قرص دمیترون باید بخورم ،ولی باز هم سر دلم شدید سنگین میشه

سوال های مرتبط