من یه دونه کامل دادم شربت ۲ سانت فقط فرق کرد
خانما دخترمن دقیقا تو یه سال یه سانت رشد کرده قدش یعنی 101 این شربت خوبه بهش بدم خیلی ناراحتم میترسم قدش کوتاه بمونه
منم تصمیم دارم بدم احتمالا از یکی دوماه دیگه
به دکترشم گفتم گفت میتونی بدی ضرری که نداره
من ی دوره دادم قبل عید تموم شد حس میکنم رو قدش تاثیر داشت دیگ ندادم گفتم زیادش خوب نیس
من میدم به دخترم یه چند روزی میشه شروع کردم
اره من چند ساله به پسرم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.