۱۰ پاسخ

اصلا گوجه فریز نمیکنم بدمیشه

گوجه الان که گلخونه‌ایه
اما فصل گوجه که بشه، میشورمو میدم برام چرخ کنند
و بعد تویه سینی مثل لواشک پهن میکنم، خشک نمیکنم، اما مثل رب سفت میشه
و میشه پوره گوجه که تویه ظرف میریزمو میزارم یخچال نه فریزر.

من با خردکن ریز میکنم نیم پز میکنم فریز میکنم.

من تو غذاساز میریزم هم میشه همینجوری فریز کرد هم حرارت میدم آبش کشیده بشه بعد فریز میکنم خیلی خوب و راحته

گوجه که همیشه هست

میکس کن بعد بزار رو گاز یکم پخته بشه بعد فریز کن

معمولا فریز نمیکنم ولی پیش بیاد با ریز

یا چرخ‌گوشت با غذاساز
رنده نکن

با دستگاه بزن

یه مقدار گوجه شوهرم زیاد خریده بود گفتم فریزش کنم خراب نشه،ممنون از نظرات همه دوستان گلم واقعا کت بانو هستین♥️🫶♥️

سوال های مرتبط