سلام عزیزم
مدرسه خواهرم
گفتن قبول نمیکنیم پول
تمام اونایی هم که جمع شده بوده قرار شد نماینده برگردنه به مادرا.
گفتن بنا به دلایل شرایط،اقتصادی و یه سری حرفا که دو تا از مادرا ،میکروفون باز بوده و زدن . پس دادن
قراره نفری سیصد جم بشه من ندادم چون واقعا ندارم
نه مهد پسرم باز هست
ما واسه مربیهای مهد پسرم کارت هدیه و گل و شیرینی گرفتیم امروز قراره بدیم،نفری ۱ دادیم،۱۲ جمع شد
برای پسر من نفری ۳۰۰ واریز کردیم نماینده کارت هدیه گرفته
برای مربی های مهد پسرم هم نفری یه شاخه گل گرفتم
ما نفری ۳۰۰دادیم ..
نماینده زد به کارت و با برنامه ریزی قبلی توی پارک قرار گذاشتن و دادن به معلمشون ...گل و شیرینی هم دادن
نفری ۵۰۰
.۲۰نفرن تو کلاس
کل کلاس ۷ تومن جمع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.