والله شهرما اینا۹۰۰تومنه چه خبر دوملیون ودویص
چقد زشت و گرون چخبره😐
با احترام هیچکدوم😁
گرونه یکم بااین قیمت مدلهای قشنگترم میتونی بگیری
یاخدا گرونه
نهایتا ی تومن باشه
نسبت ب پولش جالب نیس بادوتومن چیزای قشنگتری هس
خیلی گرونه یه دوست اینجا دارم قشنگتر از این و مناسبت تر از این میفروشه مطمئن هم هست
همشو خوشم اومد جز راه راهه قبلا داشتم دلمو زده بقیش خیلی سلیقمه خیلی هم مد شده
عزیزم ما خودمون بوتیک داریم
این قیمت زیاده،ما قیمت شومیز ای سیلکمون یک و پونصد و خورده ایه
خواهرشوهرم گرفت ازاین 700تومن
دودویست برای شومیزهای وارداتی هست داخلی باشه نهایت خودت پارچه بخری ۴۰۰ هزینه دوختش هم ۴۰۰هست
اصلا قشنگی نداره
حیف دو و هشتصد بخوای بدی اینا
خواهر من لباس فروشی داره
شومیزهاش از این قشنگتره
عزیزم برو پارچش بگیر بده بدوزن برات ارزونتر میشه چخبره این مدل ۲ملییون
اینم مشکی دوستان قشنگم
کدوم خوب بود
جالب نیس سایت ولگا و ونوس مد رو هم نگاه کن
این
از نمای نزدیک
شلوار شال چه رنگ زیرش بپوشم
یکی این ها کدوم رنگش خوبه الان ترند شده ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.