۱۱ پاسخ

من اصلا از هجده ماهکی هیچی ندادن
دو سالگی سه سالگی هم بردم ندادن اصلا

بله ب دخترمنم مرتب دادن فقط ی سری تموم کرده بودن ندادن الان بازتولد ۴سالگیش ببرم بدن

نه والا بعد ۱۸ ماهگی هیچی نمیدن

آره واسه پسرم هر شش ماه یکبار بهداشت میبرم بهش میدن

من سه سال و نیم رفتم دادن
دوسالگی هیچی نگفتن

بله به بچه‌های منم دادن

اره منم زمستون بردم قطره ریخت گفت شش ماه یکبار بیار

بله ب دختر من مرتب دادن

ب ما ک چیزی نمیدن اصلا

از ۱۸ ماهگی دیگه قطره ندادن

نه به دختر من چیزی ندادن

سوال های مرتبط