توبه توبه فکرشم منو به وحشت میندازه اونم تواین شرایط
الان زود نیست؟
مخصوصا تو این اوضاع گرونی و جنگ😕
یا حسن اصلا
اصلا این شرایطمنبود خبلییییی زودهههههه
تو این وضعیتتتت اصلاااا فکرشم وحشتناکه
نکنع امشبم میخای ب..دی😂
نکنننننننننننننننننننننننننن این کاااااااااارووووو
اصلااااااا ننننننهه تو این وضیعت
سنت کمه مثل خودم عقل نداری
هزاران بار شکر بابت وجود گل پسرم
با عرض معذرت به قول ترک ها : من پوخخخخ ییرممم آغزیمینان 😀😀😀
چوخ بشلین ها
با این اوضاع خودم میخوام کم و گور شم
گناه بچه ها چیه آخه 💔💔💔🥲
من تو اقدامم😍 اون ماه که با شکست مواجه شدیم، حالا پریود تموم شه بریم برای دور دوم مذاکرات😄😄😄
نفست از جای گرم بلند میشع ولش بابا ن ک شرایطمون خییییلی خوبه یکیم بیارم بدبختش کنم
الان که خیلی زوده بنظرم انشالله کشور آروم بشه یکی دوسال دیگه
بنام خدا غلط میکننممم اسم دومی بیارم
واسه ما اقدام شدس😂
یا ابلفضللللللل
منننن
شوهرمن از خداشه یکی ریگه بیارم ولی من اصلااااااا
من 💩 بخورررررم فکرشم وحشتناکه
مخصوصا تو این اوضاع
همین یدونشم به سختی بزرگمیکنیم
ن فک نکنم از پس رفاه بچه در بیام ن ک نداشته باشم ولی اقتصاد داغونه😵💫
من گذاشتم دخترم رو ک از شیر گرفتم و از پوشک گرفتم اقدام کردم
هرکی ب بچه دوم فک میکنه بیاد پیشم ی مشاوره توپ بش میدم ک حاضر میشه رحمشو در بیاره بده سگ بخوره ولی باردار نشه😂😂من ک دوتا بچه دارم دومی ۹ ماهس دهنم صاف شده واقعا نابود شدمممممممممممممم
اقدام !!! خدا ب دور کنه🫢
فقط اونی که نوشته سنت کمه مثه خودم عقل نداری😆😆😆😆😆😆
فکرشم برام سختهههه🤦🏻♀️😂😂😂
من دیوانه😂😂🤦🏻♀️
منننن
اگه بچه اولته اقدام کن.
یاامام هشتم سکته کردم
اصلا تا ده سال کمش توبه توبه
مننننن😃
خواهر فکر بهشم باعث میشه تن و بدنم بلرزه😂😂😂😂
من اگه شرایط کشور خوب بود اقدام میکردم ولی الان نه
تنم لرزید خوااااهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.