۳ پاسخ

من قبل بارداری قرص میخوردم تو بارداری ممنوع بود دیگه هنوز شروع نکردم،
اگه ارثی نیست رعایت کن بعدم خیلی بالا نیست برا من ۴۳۰ بود نزدیکه بمیرم😅 چاق نیستم دکتر میگه ارثیه و باید رعایتم بکنی ، یوقتایی غذات چرب بود حس کردی سر گیجه گرفتی یکم آبغوره بخور

قرص مصرف میکنم

تری گلیسرید از استرسه بیشتز
دونه هایذچزب کمتز بخور
زوغن کمتز مصرف کن (مثلا خورشتاتو سرخ نکن بحالت ابپز بیشتز بپز)
برنجتو کته استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی
مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی