واسه واکسن 4ماهگی باید چیکار کرد؟

۳ پاسخ

واکسن چهارماهگی پسر من ک خیلی سبک بود اصلا اذیت نشد تب هم نکرد

هیچی
پسر من فقط ۲.۳ ساعت پاهاش درد میکرد
تب نکرد شکر خدا

هیچ کاری من آنقدر استرس داشتم سه روز پیش زدم خدارو شکر نه تب گرفت نه اذیت کرد البته یه کم درد داشت که با استا آروم می‌شد

سوال های مرتبط