۱۰ پاسخ

منم هفته دیگه شنبه باید بزنم😪😪😪 دوتاشون دهنمو سرویس میکنن سر 2 ماهگی بیش از حد اذیت شدن

برای من بعد یه هفته تازه خوب شد ، یه هفته شیر نخورد ,پدرم دراومد، تازه سه روز بعد واکسن سرما هم خورد ...

طبیعیه نگران نباش بعد از سه روز خوب میشه

منم امروز زدم دخترم ب زور شیر میخوره
هر دفه شصتا میزنم همه رو تف میکنه😢

ببخشید عذرمیخوام ولی خیلی واکسنِ کثافطیه🙄🙄🙄🙄 منم دارم سرویس میشم

وای منم چند روز دیگه باید ببرم

سر واکسن ۲ ماهگیش چطور بود؟ اذیت کرد؟

مامان گلی میتونی عکس نوزاد و بارداری و. کودک و خانوادگیت رو با من آتلیه ای کنی انواع تم اجرا میشه به سلیقه خودتون با آتلیه طبیعی مو نمیزنه با مناسب ترین قیمت فقط توی روبیکا پاسخگو هستم09043693316 پیام بدی

منم دو روز دیگه میزنم عزیزم صبور باش

منم چند روز دیگه باید بزنم😪😪

سوال های مرتبط

مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی