۲ پاسخ

خیلی بده من که دیگه مونمونده واسم😩

من از وقتی زایمان کردم ریزشم شروع شده.فعلا که فقط قرص اهن میخورم

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🥰 مامان نفس خانوم🥰 ۱۵ ماهگی
مامان نیلان🧚‍♀️🌊 مامان نیلان🧚‍♀️🌊 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی