مال منم بعد زایمان شروع ب ریختن کرده
من رفتم موهامو کوتاه کردم خونه پر مو شده بود
من شیرخشک میدم موهامم خیلی میریزه دارم کچل میشم
مال شیردهی نیست مال هورموناست
چون توی بارداری نمیریخته حالا داره جبران میکنه
منم میریزه قرص زیاد فایده نداره خوراکی های تقویتی بخور
من توی بارداری موهام عالی شده بود الان دوباره شروع کرد به ریختن چون شیر خودمم میدم دکتر مولتی ویتامین برام نوشت روزی یدونه میخورم بهترم
من خودم قرص زینک استفاده میکنم اما هنوز ک میریزه
😭آره
آهن وزینک استفاده کن
قرص اهن هم میخوری؟اون خیلی تاثیر داره
ریزش مو پدر منو در اورده خونه زندگیم شده مو
شیر خودم کم شده دیگ شیر خشک میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.