بیشتر فکر کنم بخاطر بیخوابی هامونه🥲🥲
نابود شدم من
ربطی ب شیردهی نداره.کلا بعد زایمان ریزش هست
منکه خیلی میریزه موقع شونه زدن بااینکه خیلی پره
موهام خشک و بی جون و زبر شده بخاطر بچه نمیتونم رسیدگی کنم
۴ماهگی تا ۶ ماهگی اوجشه بعد اون میگن درمیاد ولی نمیدونم چقدر درمیاد من ک فرق باز نکرده انگار فرقم بازه
قرص نیو زینک بگیربخکر
خیلی ریزش گرفتم همینجوری دست میزنم موها میاد رو دستم
والا من شیر نمیدم ینی نداشتم هرچقدر تلاش کردم ولی چنان ریزش مو گرفتم بعد از زایمان که نگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.