۱ پاسخ

اگ بری دولتی میاد دکتر خودت بالا سرت واسه زایمان اگ بیمارستان دولتی بری نمیاد در حد یه معاینه میاد میره من خودم زیر نظر دکتر ایناز کلته ای رفتم ولی من قرار سزاریان بشم

سوال های مرتبط