سلام خانوما از این دوتا مولتی کدومش خوبه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

یا اینننننن

تصویر

من یورویتال گرفتم

والا لیکو زینک دادم تو دوروز اشتهاش خوب شده

من لیکو میون دادم یکمممم کم اشتهاش بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی