۶ پاسخ

برای ما عالیه

من به دختربزرگم میدادم یبوست بود داعم اصلا وزن نمیداد

از اول به پسرم دادم و راضی ام

یبوست اورد برا دخترم سنگین بوو

هیچ فرقی بااب نداره رقیقه

من بچم نان اوپتی پرو میخوره راضیم

سوال های مرتبط