گوشواره دخملم وقتی شکمم دو ماهه بود براش گرفتم♥️

تصویر
۸ پاسخ

چه قشنگه مبارکش باشه😍😍😍

مبارکع من مدل دایره ساده گرفتم پایینش ی قلب اویزونه

البته اون موقع نمی‌دونستم دختره

ای جانم عزیزم 💞💝

مبارکه 😍😍😍😍

مبارکهههه😍😍😍

مبارکه ولی این برای بچه بزرگ نیست !

چقدددد خوشگلههههه😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی 😍😍 مامان فسقلی 😍😍 ۳ ماهگی
مامان تابان مامان تابان روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی🤰🎀🥹 مامان تو دلی🤰🎀🥹 هفته سی‌ام بارداری