۹ پاسخ

این و یکی دو ماه پیش درست کردم

تصویر

چرا هیچوقت یاد نگرفتم
نه شیرینی نه ترشی درست کنم!!!

ی کشمش هم می‌زدی میشد کشمشی
شیرینی چیه کشمشی؟

سلام عزیزم خوبی. میگم یادمه بچه طلاق بودی الان زندگی زناشوییت خوبه؟ منم بچه طلاقم ولی هرچندوقت یبار ب مشکل برمیخوریم و مامانم اصلا پشتم نیست 😢

من درست کردم شکر خیلی زدم شیرین شد

میشه بگی چجور درست کردین

چیا زدی اندازه هاشو هم بگو

چجور درست کردی؟

دستورشو میزاری ممنون

سوال های مرتبط