ازچندسالگی میشه بابچه درموردمرگ صحبت کرد؟

۱۳ پاسخ

چقدر بده، من از شیش هفت سالگی همش می‌پرسیدم در مورد مرگ، داداشم همش می گفت سال دو هزار قرار مریم بمیره،😁هر شب فکر میکردم یعنی ذومون خاک میریزن؟؟؟ الان مادر دو تا بچم همش فکر میکنم الان میمیرم، فوبیای مردن و دفن شدن دارم ,کاش تو بچگی های ما کسی بود راهنمایی میکرد هر حرفی رو نزنین جلو بچه

تا وقتی که چیزی نپرسه توضیح نمی‌دم براش خودشون کنجکاوند به مرور زمان متوجه میشن

دیگه خود بچه ها ماشاالله کنجکاون دختر من سه تا ماهی داره چند روز پیش میپرسید وقتی ماهی ها بمیرن کجا میرن گفتم میرن تو آسمون دیگه ما نمی‌توانیم ببینیمشون

دخترمنم ازم پرسید منم گفتم میرن پیش خدا

من توضیح نمیدم بحثو عوض میکنم چون بدتر بچه گیج میشه یامیگه منم دوس دارم برم خدارو ببینم دوس دارم برم آسمون
هرچی توضیح میدی کنجکاوتر میشن

پسر من ۳سالش بود ب داداشم خیلی وابسته بود خیلییی داداشم فوت کرد از اون موقع فهمید و توضیح دادم واسش

پسر من 4 سالشه همه چیو میدونه خودش نمیدونم حس میکنم زیادی باهوشه نه؟؟؟

پسرم پرسید گفتم میرن پیش خدا گفت منم میخام برم خدارو ببینم..چجوری باید برم😐

حالا فعلا در مورد چیزای دیگه حرف بزن

از هر وقت درک کنه چی می گی

فکر کنم به مرور خودشون میفهمن
من یادم دوم دبستان بودم مادربزرگم فوت کرد . درک میکردم بدون اینکه کسی واسم توضیح داده باشه

ما رفتیم قبرستون گفتم اینجا آدما رو زیر خاک کردن مردن

بچه های من خودشون پرسیدن
منم گفتم اونایی که میمیرن میرن پیش خدا

سوال های مرتبط