دختر بزرگم ریحانه خانم

تصویر
۱۹ پاسخ

ماشالله بهتون چه فعال بودین

یاد اون آهنگ‌ افتادم دختر نازم سحر 😂😂😂 خدا حفظش کنه براتون

میشه بگی چجور تحمل میکنی بچه وزاییدن رو؟؟ماشااالله زایمانت راحته؟؟یا بچهات آرومن؟؟مثلا بیخابی وکولیک و…

خیلی قشنگه دخترتون

سلام من پریودم نشدم الان یک ماه سه روز نوک پستان درد میکنه نشانه بارداری

خدا حفظشون کنه

ریحانه چند سالشه؟

چند سالته؟؟؟

خدا حفظشون کنه عزیزم 😘😘

سلام مبارکه خوش قدم باشه

ماشاالله عزیزم خدا حفظشون کنه ❤️

منم 27سالمه سه تا جوجه دارم دوتا پسر یدونه دختر

هزار ماشالله بهشون.
عاقبت بخیر بشن الهی.🥰😍😘

ماشاالله خدا واست حفظشون کنه

ماشاالله عزیزم خدا حفظشون کنه نامدار باشن🪬🧿

عزیزم خداحفظشون کنه برات؛🌹😍

حالا چرا دونه دونه معرفی میکنی

تک پسر مامان

تصویر

دختر کوچیکم یگانه خانم ۱۸ روزه

تصویر

سوال های مرتبط