منم تنبلی دارم پریود نامنظم برا بچه اولم هرکار کردم باردار نشدم ده کیلو کم کردم باردار شدم برا دومی هم همینطور ده کیلو کم کردم تا خود به خود باردار شدم بدون دارو
اره باید خدابخاد
من ۱سالوخورده ای دارو خوردمو امپول زدم نشد تاماه اخر ک دیگ هیچ دارویی نخوردم فقط ۹کیلو کم کردم
خدا معجزه کنه میشه
ولی اونایی که دچار تنبلی هستن کارشون خیلی سخته کاش از اون دسته های بودیم که از بچه اوردن بیزارن و زود باردار میشن 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.