۳ پاسخ

من ۱۶ اسفند آخرین پریودیم بود
دکتر گفته ۸ روز دیگه باید برم سونو

رفتی تو ۶ هفته عزیزم
نه هنوز زوده برا سونو قلب
وایسا ۸ هفته برو
آزمایش بتا هم دادی؟

پنج هفته تمامی رفتی تو ۶هفته،زوده بنظرم

سوال های مرتبط