۶ پاسخ

اره فک کنم
تعدادشونم کم میشه 🌝
ولی تا سایز ۴ استفاده میشه من از ۴ ماهگی تالان ۴ میبندم
۴ هانیز بزرگتر از بقیه مارکاس

قیمت بالاتر= تعداد کمتر🤦🏼‍♀️😮‍💨😑

اره قیمتش بیشتر تعدادش کمتر

بله

بعضی پوشکا اره

بله تعدادشم کمتر میشه

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی