۷ پاسخ

۴پلاس بخر

۵ و ۶

من پسرم رو الان ۴ میبندم فک‌کنم حالا حالا ها چهار بسته بعد میریم سراغ ۴ پلاس

سایز ۴ یا ۳ دیگه استوپ میکنن

۴پلاس بخر

بستگی به جثه بچه داره
من الان برای دخترم ۴ میبندم
فکر میکنم حالا حالاها همون ۴و۵ بمونه
البته مای بیبی یه سایز ۴ پلاس هم داره

بچه من تو ۶ماهه
سایز ۳کوچیکش شده
فکر کنم مدت زیادی رو ۴و۵ باشن
اما ۶ خیلی خیلی بزرگه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۱۰ ماهگی