۴پلاس بخر
۵ و ۶
من پسرم رو الان ۴ میبندم فککنم حالا حالا ها چهار بسته بعد میریم سراغ ۴ پلاس
سایز ۴ یا ۳ دیگه استوپ میکنن
۴پلاس بخر
بستگی به جثه بچه داره
من الان برای دخترم ۴ میبندم
فکر میکنم حالا حالاها همون ۴و۵ بمونه
البته مای بیبی یه سایز ۴ پلاس هم داره
بچه من تو ۶ماهه
سایز ۳کوچیکش شده
فکر کنم مدت زیادی رو ۴و۵ باشن
اما ۶ خیلی خیلی بزرگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.