۴ پاسخ

من از ۲۰ روزگی پسرم سایز ۲ دارم استفاده میکنم. امروز ۴۰ روزشه جا میندازه روی روناش. میخوام ۳ رو امتحان بکنم ببینم اندازشه یا نه

سایز ۲ بالای پنج کیلو خوبه

بستگی ب وزن بچه داره

عزیزم بستگی به بچه داره دیگه چقدر وزن بگیره لاغره چاقه

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی