۳ پاسخ

بستگی به وزن و جسته بچه داره. من الان دخترم دو ماهه اس ۳ میبندم. چون دو کنار رونهاش جا مینداخت دیگه و دستشویی میکرد میزد بیرون الان ۳ هم اون راحته هم من

بستگی داره من فقط ۱۰ روز به دخترم پوشک سایز ۲ بستم چون فرقش با ۱ و ۳ فقط یک کیلو هستش

بسته به رشد بچه داره ولی معمولا سایزهای نزدیک مثلا دو و سه خیلی فرق خاصی ندارن، من پسرم رو که ختنه کردیم ۳ میبستم خیلی بزرگتر نبود که نم بده

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی