۷ پاسخ

پسر من ۶ کیلو بود ۳ ماهگیش سایز ۳ میبستم الان ۴ ماهشش شد شروع کردم ۴ میبندم

من سه میبندم احساس میکنم تنگه راحت نیست چون جا میندازه. اندازش خوبه ولی رو بدنش جا میندازه. دیگه چهارش خیلی بزرگ میشه

سایز های مای بی بی کوچیک و بزرگ هست. سه دو یک کوچیک و بزرگ داره باید وزن رو بسته رو ببینیم.

من الان سایز ۴ استفاده میکنم حس میکنم راحتتره ۳ اندازش بود ولی با ۴ راحتتره

تیام تو سه ماهگی شیش کیلو بود
پوشک سایز دو مای بی بی کانال دار استفاده میکنم هنوزم براش اندازه اس

من الان برای بچم دارم سایز 3میبندم دارع براش کوچیک میشه

دوبرابر وزن تولد

سوال های مرتبط