پوشک سایز سه تا چند ماه استفاده میشه

۵ پاسخ

من این بسته تموم شده چهار میگیرم

هنوز ۳ میبندم

تا هفته پیش استفادم میشد الان ۴

من ۳میبندم یه کم بزرگه

من هنوز سایز 3میبندم

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی