سلام. پوشک سایز 1 تا چند ماهگی استفاده میشه؟.

۷ پاسخ

بستگی به جسه پسرت داره
تا وقتی که روی بدنش خط نندازه فشار نیاره خوبه

سلام ماه نمیدونم چون خودمم گرفتم روش نوشته بر اساس وزن ۲ تا ۵ کیلو بعدش باید سایز ۲ بگیری منم چند وقته دیگه کوچولومون رو بغل میکنم

دختر من سایز تا یک ماه اندازش بود بعد 2 بستم

والا بچه من ۳ کیلو هستش ولی پوشک سایز ۱ گشاد بود هروقت ادرار میکرد کل لباسش خیس میشد دیگ گفتن مای بیبی سایز صفر داره اونو گرفتم الان اندازشه خوبه

من سایز یک میبندم دخترم ۴ کیلو نیمه هنوز اندازه اشه این بسته تموم بشه سایز دو میگیرم

من پسرم رسید به ۴ کیلو دیگه ۱ نبستم
رد مینداخت
الانم شده ۵ کیلو و ۷۰۰ سایز ۳ خریدم ببندم
۲ رد میندازه
ببین هروقت رد مینداخت دیگه سایزشو عوض کن

من تا ۵ هفتگی استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی