سلام مای بیبی سایز 1 تا چند ماهگی استفاده میشه؟

۹ پاسخ

ممنون از همگی، منم بچم 2 ماهشه،شوهرم رفته دوباره سایز 1 گرفته، اندازشه، چون دوتا گرفته کوچیک نمیشه

من تا ۲ ماه بستم

۴۰ روزگی

از من مجبوری یک میبندم تا تموم شه رو پاهاش رد میندازه

بستگی ب وزن داره تا ۴ نیم کیلو یک میزنن

دخترم 2ماه شده هنوز 1 استفاده میکنم

https://rubika.ir/joing/BADDACJJI0QEJPYCEFYUTTKFTQMJOGFM

توی گروه عضو بشید و از تجربیات هم آگاه بشیم

بستگی به وزن داره عزیزم

من یک میبندم جالب اینه همه گفتن تا دوبسته برا سیسمونی کافیه زیاد استفاده نمیشه الان من ۵ تا تا الان استفاده کردم

دخترم یک ماه چهل روزش شد دیگه سایز دو بستم بازم بستگی به بچتون داره

سوال های مرتبط

مامان اقا امیرپاشا مامان اقا امیرپاشا ۳ ماهگی
مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ ۵ ماهگی