ممنون از همگی، منم بچم 2 ماهشه،شوهرم رفته دوباره سایز 1 گرفته، اندازشه، چون دوتا گرفته کوچیک نمیشه
من تا ۲ ماه بستم
۴۰ روزگی
از من مجبوری یک میبندم تا تموم شه رو پاهاش رد میندازه
بستگی ب وزن داره تا ۴ نیم کیلو یک میزنن
دخترم 2ماه شده هنوز 1 استفاده میکنم
https://rubika.ir/joing/BADDACJJI0QEJPYCEFYUTTKFTQMJOGFM
توی گروه عضو بشید و از تجربیات هم آگاه بشیم
بستگی به وزن داره عزیزم
من یک میبندم جالب اینه همه گفتن تا دوبسته برا سیسمونی کافیه زیاد استفاده نمیشه الان من ۵ تا تا الان استفاده کردم
دخترم یک ماه چهل روزش شد دیگه سایز دو بستم بازم بستگی به بچتون داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.