بستگی ب وزن بچت داره دختر من داره ۱ ماهش میشه ولی هنوزم صفر میبندم
نهايتا تا چهار و نیم کیلو
خانما احتمال زیاد بچم بالای ۳ نیست و پایین تره وزنش و همه گفتن ک ریزه هست . برای بیمارستان چ پوشکی بگیرم براش؟
الان دوماه و سه هفته داره رفتم سراغ سایز ۳
من تا یک ماه و نیم.بسته به وزن و جثه ی نوزادت
من دوماه هستن استفاده میکنم
همون اوایل تولد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.