۷ پاسخ

بستگی ب وزن بچت داره دختر من داره ۱ ماهش میشه ولی هنوزم صفر میبندم

نهايتا تا چهار و نیم کیلو

خانما احتمال زیاد بچم بالای ۳ نیست و پایین تره وزنش و همه گفتن ک ریزه هست . برای بیمارستان چ پوشکی بگیرم براش؟

الان دوماه و سه هفته داره رفتم سراغ سایز ۳

من تا یک ماه و نیم.بسته به وزن و جثه ی نوزادت

من دوماه هستن استفاده میکنم

همون اوایل تولد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد