۲ پاسخ

از دوماهگی
چون سایز ۱ و ۲ مثل هم بودن مای بیبی

بستگی به وزن و پاهاش داره دختر من پاهاش تپل بود از سه ماهگی بستم سایزهای کوچیک پاهاشو اذیت میکرد

سوال های مرتبط

مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۲ ماهگی
مامان آراد و آیهان مامان آراد و آیهان ۸ ماهگی
مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ ۵ ماهگی