۷ پاسخ

ی ماه و خورده ای بود … بالای پنج کیلو بود

بستگی به برند پمپرز داره من ۳مای بیبی میبندم از ۵کیلو فک کنم

من ار50روزگی 3بستم وزنشزنمیدونم هنوز دوماهش نشذه ببرم برا وزن 2براش کوچیک بود

2.5ماهش بود
گندم رونش تپله
وزنشم زیر 5بود

۶۳۰۰ بود ۳ بستم سه ماه و نیم

من ده روز ایناست سه می‌بندم چون دو تموم شد سه دو بسته داشتم رفتم دو بخرم مجدد سه خریدم ولی حس میکنم بزرگه ولی محکم‌تر میبیندم

معمولا از ۷ کیلو به بالا ۴ میبندن

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی