۱۵ پاسخ

از۵/۵کیلو تقریبا ۲ماه و نیمه بود

والا وزن پسرم از روی پوشک کمتر بود ۳ رو بستم ۴کیلو وخورده ای بود چون سایز ۲ خیلی تنگ بود و خط مینداخت

از ۲ ماهگی دارم سایز ۳ میبندم الان نزدیک ۳ ماهیم بچمم ۵ و ۵۰۰ بود وزنش

من 1هفته س میبندم
نمدونم چند کیلوعع

من هنوز ۱ میبندم نمیدونم ۲ رو کی باید ببندم

من ۴۵ روزگیش بستم،بنظرم ربطی ب وزن نداره ی بچه رون و لگنش درشت تره،ی بچه ممکنه قدش بلند باشه و وزنش تو قدش باشه پاهاش لاغر باشع دیرتر استفاده کنه

از ۱ ماه ونیم

از اول ۳ماهگی ۵۸۰۰

مولفیکس نوشته ۵تا ۹ کیلو،مای بی بی ۶ تا ۱۰ کیلوا،من پسرم ۶ کیلو شد بستم براش بخاطر روناش که تپله،بعدم مولفیکس پس میده مای بی بی میبندم که بلندتره پشتش پس نمیده موقع مدفوع کردنش،پسرم ۳ ماه و ۲۰ روزشه الان ۶۷۰۰ براش خوبه سایز ۳ مای بی بی

من از سه ماهگی
5کیلو بود

از الان
هنوز ۶ کیلو نشده ولی ۲ رد مینداخت
۲ بسته هم هنوز دارم زیرقیمت میدم اگه کسی بخواد

فک کنم پنج کیلو به بالا میره ۳

من آخرای ۳ ماهگی

من الان یک هفته میبندم

از 30 روزگیش

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی