از۵/۵کیلو تقریبا ۲ماه و نیمه بود
والا وزن پسرم از روی پوشک کمتر بود ۳ رو بستم ۴کیلو وخورده ای بود چون سایز ۲ خیلی تنگ بود و خط مینداخت
از ۲ ماهگی دارم سایز ۳ میبندم الان نزدیک ۳ ماهیم بچمم ۵ و ۵۰۰ بود وزنش
من 1هفته س میبندم
نمدونم چند کیلوعع
من هنوز ۱ میبندم نمیدونم ۲ رو کی باید ببندم
من ۴۵ روزگیش بستم،بنظرم ربطی ب وزن نداره ی بچه رون و لگنش درشت تره،ی بچه ممکنه قدش بلند باشه و وزنش تو قدش باشه پاهاش لاغر باشع دیرتر استفاده کنه
از ۱ ماه ونیم
از اول ۳ماهگی ۵۸۰۰
مولفیکس نوشته ۵تا ۹ کیلو،مای بی بی ۶ تا ۱۰ کیلوا،من پسرم ۶ کیلو شد بستم براش بخاطر روناش که تپله،بعدم مولفیکس پس میده مای بی بی میبندم که بلندتره پشتش پس نمیده موقع مدفوع کردنش،پسرم ۳ ماه و ۲۰ روزشه الان ۶۷۰۰ براش خوبه سایز ۳ مای بی بی
من از سه ماهگی
5کیلو بود
از الان
هنوز ۶ کیلو نشده ولی ۲ رد مینداخت
۲ بسته هم هنوز دارم زیرقیمت میدم اگه کسی بخواد
فک کنم پنج کیلو به بالا میره ۳
من آخرای ۳ ماهگی
من الان یک هفته میبندم
از 30 روزگیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.