۴ پاسخ

من چندردزه۳میبندم
پسرم راحت ترجیش میکنه ۲خیلی تنگ میشد با جیش اول دوم شومبولش اذیت میشد

از دوماه و نیم تقریبا، الان چهارماه و نیم داره میشه سه میبندم، یوقتایی هم(مثلا شبا یا بیرون میریم) ۴ میبندم

سوال منم هس

از دو ماهگی الان هم چهار ماه تموم شده هنوزم سه میبندم

سوال های مرتبط

مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان اقا امیرپاشا مامان اقا امیرپاشا ۳ ماهگی
مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی