خانما از چند ماهگی پوشک سایز دو بستین

۱۱ پاسخ

وقتیکه ۵ کیلو شد

من یک ببندم براش بزرگه

منم باید دو ببندم ولی پوشک یک زیاد خریدم فعلا میبندم بزور 😂😂😂

من هنوز یک میبندم

من هنوز یک میبندم

من از دیروز ۲ میبندم . یک ردش میموند

من که هنور صفر میبندم😂

به وزن بچت نگاه کن نه ماهش

من از ۲ ماهکی

۲۰روزگی

بعد ۱۵ روز تقریبا

سوال های مرتبط

مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان همتا و رستا مامان همتا و رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی ۲ ماهگی
مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان 💞آتوسا خانم💞 مامان 💞آتوسا خانم💞 ۱ ماهگی