از 45 روزگی
منم هنوز یک و فکر میکنم باید هنوز یک ببندم
از ۵ روز
من پسرم چندروز دیگه میشه دوماه سایز سه استفاده میکنم
بچه من امروز ۴۰ روزشه فعلا تو سایز یکم ولی فک کنم یکی دوهفته دیگه ۲ بزنم
بستگی به بچه داره.من همچنان سایز ۱ مولفیکس می بندم ولی خب سایز ۱ مای بی بی کوچیکه واسش
من یه هفتس میبندم.نی نی امروز ۴۵ روزشه
البته بستگی به وزن بچه داره
از دوماه
از یکماه و نیم تقریبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.