از چند روزگی به بچه تون پوشک سایز دو بستین ؟

۱۰ پاسخ

از 45 روزگی

منم هنوز یک و فکر میکنم باید هنوز یک ببندم

از ۵ روز

من پسرم چندروز دیگه میشه دوماه سایز سه استفاده میکنم

بچه من امروز ۴۰ روزشه فعلا تو سایز یکم ولی فک کنم یکی دوهفته دیگه ۲ بزنم

بستگی به بچه داره.من همچنان سایز ۱ مولفیکس می بندم ولی خب سایز ۱ مای بی بی کوچیکه واسش

من یه هفتس میبندم.نی نی امروز ۴۵ روزشه

البته بستگی به وزن بچه داره

از دوماه

از یکماه و نیم تقریبا

سوال های مرتبط

مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۲ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی