من بچه هام ۳ماهشونه برا دخترم ۱ میبندم برا پسرم ۲ میبندم
دخترمن ۴۵روزشه هنوز یک میبندم ولی بستش نموم بشه دو میخرم دیگه تنک داره میشه از بغل پاها
30روزگی فک کنم
من تا دوروز پیش سایز یک میبستم الان سایز سه میبندم😃 بهترم هست چون ادرار سوختگی داشت الان به نظرم خیلی بهتر شده
زیاد به وزنی که نوشته روی بسته اهمیت نده مثلا خودم الان بچم 2 ماهش ولی پوشاک سایز 4 میبندم کش دور باش تند میشه سایزشو عوض میکنم
کشش که تنگ بشه دیگه نمیبندم کش دور پاش
تا اوایل دوماهگی.
از من ۲ بزرگ یک کوچیک همون یکو شل میبندم فعلا تا بستش تموم شه دو میارم
روشم وزن زده تا ۵ کیلو یک ببند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.