مامانا تا کی به بچه هاتون پوشک سایز ۱ بستین

۸ پاسخ

من بچه هام ۳ماهشونه برا دخترم ۱ میبندم برا پسرم ۲ میبندم

دخترمن ۴۵روزشه هنوز یک میبندم ولی بستش نموم بشه دو میخرم دیگه تنک داره میشه از بغل پاها

30روزگی فک کنم

من تا دوروز پیش سایز یک میبستم الان سایز سه میبندم😃 بهترم هست چون ادرار سوختگی داشت الان به نظرم خیلی بهتر شده

زیاد به وزنی که نوشته روی بسته اهمیت نده مثلا خودم الان بچم 2 ماهش ولی پوشاک سایز 4 میبندم کش دور باش تند میشه سایزشو عوض میکنم

کشش که تنگ بشه دیگه نمیبندم کش دور پاش

تا اوایل دوماهگی.

از من ۲ بزرگ یک کوچیک همون یکو شل میبندم فعلا تا بستش تموم شه دو میارم


روشم وزن زده تا ۵ کیلو یک ببند

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان همتا و رستا مامان همتا و رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی ۲ ماهگی
مامان نلین🎀✨ مامان نلین🎀✨ ۵ ماهگی