۹ پاسخ

یک میبندم

سایز 4

۲

سایز ۱ میبندم

سایز ۳
بالای ۶ سایز ۴

۴ونیم کیلو ۲بستم حالا نزدیک۶ هست ۳ میبندم که کاش زودتر از اینا ۳ میبستم راحتتره و نم نمیده رد هم نمیندازه

من یک

من از یکماهگی سه می بندم

3😂😂

سوال های مرتبط

مامان سوفیا🤍🦋 مامان سوفیا🤍🦋 ۱۱ ماهگی
مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی