خانما پوشک سایز ۲ ازچند ماهگی استفاده میشه

۴ پاسخ

نسبت به وزن بچه باید استفاده کنی
روی بسته های پوشک نوشته شده تا چند کیلو

من بچم ۲ ماهشه و ۲ می بندم

من از اول دوماهگی حدود استفاده کردم الان نزدیک سه ماهشه سه میبندم

بسته به وزن بچه داره
من بچم دو ماهش که تمام شد سایز 2 گذاشتم بازم یکم گشاده

سوال های مرتبط

مامان 💞آتوسا خانم💞 مامان 💞آتوسا خانم💞 ۱ ماهگی