سلام خانما پوشک نوازد از چند ماهگی سایز ۲ بگیرم

تصویر
۷ پاسخ

مگه الان سایز 1 میبندی هنوز؟
من تا ۲۰ روزگی 1 میبستم،دیگه رو پاش رد مینداخت
الان 2 میبندم

من الان برا بچم سایز 2بستم یک ردش میمونه

وقتی که جای کشش روی رون پاش جا بندازه من بعد واکسن دوماهگی ۳بستم اخه بهداشت گفت پوشکشو سفت نبند جای واکسنش درد میگیره

هر موقع دیدی یک بهش تنگ و کشش جا انداخته رو پاهاش

به وزن نوزاد بستگی داره

از وقتی دیدی هی نم پس میده

سلام بستگی به وزن نوزاد داره

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی