مگه الان سایز 1 میبندی هنوز؟
من تا ۲۰ روزگی 1 میبستم،دیگه رو پاش رد مینداخت
الان 2 میبندم
من الان برا بچم سایز 2بستم یک ردش میمونه
وقتی که جای کشش روی رون پاش جا بندازه من بعد واکسن دوماهگی ۳بستم اخه بهداشت گفت پوشکشو سفت نبند جای واکسنش درد میگیره
هر موقع دیدی یک بهش تنگ و کشش جا انداخته رو پاهاش
به وزن نوزاد بستگی داره
از وقتی دیدی هی نم پس میده
سلام بستگی به وزن نوزاد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.