از چند ماهگی سایز ۲ پوشاک استفاده کردید ؟؟

۱۱ پاسخ

من مولفیکس استفاده میکنم یک و دو زیاد فرق نداشت ،۲ رد نینداخت الان یک‌ ماهه سه استفاده میکنم

از 20روزگی

از ۳۲روزگی

من یک ماهگیش دو بستم دو روز بستم فقط الان مونده خونه بقیه اش چون کوچیک بود نم پس میداد
۳زدم دیگه

رد مینداخت رو پاش با اینکه وزنش کم بود
دیگه دو میبندم
از یک ماهگی

از امروز تقریبا .۲خریدم

من ۳ ماهگی

بستگی ب وزن بچه داره اگه از ۷ یا ۶ کیلو زیاد باشه ۲ استفاده میشه

بستگی به این داره نشتی نداشته باشه یا پاهاشو کمرشو اذیت نکنه

عزیزم بستگی به وزنش داره

از دوماهگی

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی