من مولفیکس استفاده میکنم یک و دو زیاد فرق نداشت ،۲ رد نینداخت الان یک ماهه سه استفاده میکنم
از 20روزگی
از ۳۲روزگی
من یک ماهگیش دو بستم دو روز بستم فقط الان مونده خونه بقیه اش چون کوچیک بود نم پس میداد
۳زدم دیگه
رد مینداخت رو پاش با اینکه وزنش کم بود
دیگه دو میبندم
از یک ماهگی
از امروز تقریبا .۲خریدم
من ۳ ماهگی
بستگی ب وزن بچه داره اگه از ۷ یا ۶ کیلو زیاد باشه ۲ استفاده میشه
بستگی به این داره نشتی نداشته باشه یا پاهاشو کمرشو اذیت نکنه
عزیزم بستگی به وزنش داره
از دوماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.